Foreign market entry - a case study of a Czech e-commerce retailer with the focus on Asian markets – Daniil Akhmetzianov
Daniil Akhmetzianov
Bakalářská práce
Foreign market entry - a case study of a Czech e-commerce retailer with the focus on Asian markets
Foreign market entry - a case study of a Czech e-commerce retailer with the focus on Asian markets
Anotace:
trhy, ASEAN, businessAbstract:
ASEAN,ALZA,FOREIGN ENTRY
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92493
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2024
- Vedoucí: Eva Křenková
- Oponent: Petr Procházka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92493
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business