Systém distribuce produktů v Multi-level-marketingových společnostech – Naděžda GRÄNZEROVÁ
Naděžda GRÄNZEROVÁ
Bakalářská práce
Systém distribuce produktů v Multi-level-marketingových společnostech
The system of distribution of products in the Multi-Level-Marketing company
Anotace:
Bakalářská práce na téma Systém distribuce produktů v multi-level marketingových společnostech se zabývá problematikou víceúrovňového marketingu formou přímého prodeje. V teoretické části práce popisuje první kapitola důležitost stanovení cílů a vizí firem, které chtějí úspěšně podnikat. Je zde popsán marketingový mix, a hlavně zdůrazňuje formu přímého prodeje a zároveň formu víceúrovňové distribuce …víceAbstract:
The bachelor thesis on The system of distribution of products in the Multi-level marketing company deals with multilevel marketing in the form of direct sales. In the theoretical part, the first chapter describes the importance of setting goals and visions of companies that want to successfully do business. It describes the marketing mix and mainly emphasizes the form of direct sales and also a form …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Dr. Ing. Miroslav Merenda
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GRÄNZEROVÁ, Naděžda. Systém distribuce produktů v Multi-level-marketingových společnostech. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Multi level marketing
Andrea Fleissigová -
Efektivní fungování multi-level marketingu
Petra SOJKOVÁ -
Víceúrovňový marketing se zaměřením na marketingovou strategii firmy Green Ways s.r.o.
Michaela Davidová -
Využití systému multi-level marketingu v České republice
Petra SOJKOVÁ -
Víceúrovňový marketing
Monika HÁLOVÁ -
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Síťový marketing
Kateřina Červená