Analýza služeb hotelu La Quinta ve Španělsku se zaměřením na spokojenost zákazníků – Petr Franc
Petr Franc
Bakalářská práce
Analýza služeb hotelu La Quinta ve Španělsku se zaměřením na spokojenost zákazníků
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat provoz a kvalitu služeb vybraného hotelu La Quinta ve Španělsku. Pomocí dotazníkového šetření zjistit spokojenost zákazníků a následně identifikovat hlavní příčiny eventuální nespokojenosti. Závěrem bude návrh na zlepšení a zkvalitnění služeb.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.