Petr Franc

Bakalářská práce

Analýza služeb hotelu La Quinta ve Španělsku se zaměřením na spokojenost zákazníků

Anotace:
Cílem této práce je analyzovat provoz a kvalitu služeb vybraného hotelu La Quinta ve Španělsku. Pomocí dotazníkového šetření zjistit spokojenost zákazníků a následně identifikovat hlavní příčiny eventuální nespokojenosti. Závěrem bude návrh na zlepšení a zkvalitnění služeb.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.