Magdaléna Čoupková

Bakalářská práce

Marketingový mix vybraného vinařství

Anotace:
Práce se zaměřuje na analýzu situace ve vybraném vinařství a následný návrh nového marketingového komunikačního mixu, který by oslovil nové zákazníky vinařství. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje historický význam vína, rozdělení vín a pěstování révy v České republice. Dále popisuje, co je to marketing a marketingový a komunikační mix. Nakonec představuje …více
Abstract:
The thesis focuses on the analysis of the situation in the selected winery and the subsequent design of a new marketing communication mix which approaches new potential customers. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains the following topics: Historical significance of wine, Distribution of wines and vine growing in the Czech Republic, What is marketing and Marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
  • Vedoucí: Dr. Ing. Pavel Tvrzník

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.