ITINERÁR NA TRASE SEPTIMY STREDOVEKÝCH BANSKÝCH MIEST – Martina Poškrobová
Martina Poškrobová
Bachelor's thesis
ITINERÁR NA TRASE SEPTIMY STREDOVEKÝCH BANSKÝCH MIEST
Anotácia:
Moja práca sa venuje spoznávaniu banských miest a rozvoju cestovného ruchu na strednom Slovensku. Chcem poukázať na nádherné miesta v stredoslovenskom kraji, ktoré nie sú aţ tak často v ponukách cestovných kancelárií, pričom je to veľká škoda. Myslím si, ţe spoznať históriu v slovenských regiónoch je veľmi zaujímavé a veľa ľudí práve po tomto baţí. Cieľom mojej práce je ukázať históriu a súčasnosť …viacAbstract:
I dedicated my work to exploration of mining cities and developement of tourism in central Slovakia. I want to show many beautiful places in central region, which are not usually offered by agencies. I think that knowing history of certain regions is very interesting and many people will like it. Goal of my work is to demonstrate history and present of four mining cities - Banská Bystrica, Špania dolina …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/mdq4lu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bachelor programme / odbor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Water Purification Technology for the mitigation of the amount of flouride, arsenic and heavy metals in sources of water (stream, borehole, pipe water, harvested rain water) for technical, potable and irrigation purposes in Asuogya, a community in the Sunyani West district of the Bono region of Ghana.
Yaa Adu-Pokua -
The Influence of Globalization on the Gastronomy and its Establishments in the Region of Prague
Natálie Válkyová -
Srovnání českého WordNetu s Princeton WordNet
Sandra Tukačová -
To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.
Petra Lauerová -
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Anastasia Shulpina -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Diferenciace podoby a užití product placementu, aneb autorský producentský přístup Miloslava Šmídmajera
Zuzana Krupová -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková
Názov
Vložil
Vložené
Práva