Marketingový mix fitcentra Fit Factory – Bc. Adam Brychci
Bc. Adam Brychci
Bakalářská práce
Marketingový mix fitcentra Fit Factory
Marketing mix of fitness centre Fit Factory
Anotace:
Bakalářská práce se bude zabývat marketingovým mixem vybrané společnosti. Cílem práce bude posouzení jednotlivých nástrojů marketingového mixu vybrané společnosti a zároveň navržení doporučení pro zlepšení. V první části práce budou vymezeny jednotlivé prvky marketingového mixu. V následující části bude realizovaných několik výzkumů nejen pro zhodnocení využívání jednotlivých nástrojů danou společností …víceAbstract:
The bachelor thesis will deal with the marketing mix of a selected company. The aim of the work will be the assessment of individual tools of the marketing mix of the selected company and at the same time to propose recommendations for improvement. The first part of the thesis will define the individual elements of the marketing mix. In the following part, several researches will be carried out not …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/nyvh5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
- Vedoucí: Ing. Veronika Braciníková
- Oponent: Ing. Jaroslav Škrabal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti distribuce a marketingové komunikace Matějova pekařství a.s.
Adriana Borovcová -
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Výroba a distribuce alkoholu - případová studie Jan Becher)
Eva Kotýnková -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Eliška Pechalová -
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Možnosti využití způsobu marketingové komunikace firmy Sage ve Spojeném království pro českou pobočku
Jan Řehák -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Marie Fajstavrová -
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden