Bc. Adam Brychci
Bachelor's thesis
Marketingový mix fitcentra Fit Factory
Marketing mix of fitness centre Fit Factory
Abstract:
Bakalářská práce se bude zabývat marketingovým mixem vybrané společnosti. Cílem práce bude posouzení jednotlivých nástrojů marketingového mixu vybrané společnosti a zároveň navržení doporučení pro zlepšení. V první části práce budou vymezeny jednotlivé prvky marketingového mixu. V následující části bude realizovaných několik výzkumů nejen pro zhodnocení využívání jednotlivých nástrojů danou společností …moreAbstract:
The bachelor thesis will deal with the marketing mix of a selected company. The aim of the work will be the assessment of individual tools of the marketing mix of the selected company and at the same time to propose recommendations for improvement. The first part of the thesis will define the individual elements of the marketing mix. In the following part, several researches will be carried out not …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/nyvh5/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 8. 2020
- Supervisor: Ing. Veronika Braciníková
- Reader: Ing. Jaroslav Škrabal
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Možnosti distribuce a marketingové komunikace Matějova pekařství a.s.
Adriana Borovcová -
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Výroba a distribuce alkoholu - případová studie Jan Becher)
Eva Kotýnková -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Eliška Pechalová -
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Možnosti využití způsobu marketingové komunikace firmy Sage ve Spojeném království pro českou pobočku
Jan Řehák -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Marie Fajstavrová -
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden