Inovace - nástroj konkurenceschopnosti MSP – Ing. Tomáš Martykán
Ing. Tomáš Martykán
Diplomová práce
Inovace - nástroj konkurenceschopnosti MSP
Inovation - Tool of competitve strength SMC
Anotace:
Diplomová práce se zabývá působením inovací na produkt, brand management a propagaci. Zkoumá je jako nejvýznamnější elementy ovlivňující prodejnost produktu. Pro prakticko-analytickou část je použit program MBA na Vysoké škole finanční a správní, o.p.s. První kapitola teoretické části vysvětluje definice Invence, Inovace a ty nadále rozvíjí z hlediska rizik, ekonomické koncepce, role v podnikání, chování …víceAbstract:
The Diploma thesis focuses on innovation with effect on product, brand management and promotion. They are considered the most important elements affecting sales of the product. For practical-analytical part its used the MBA program as a product offered by Vysoká škola finanční a správní, o. p. s. The first chapter of the theory section contains definitions of invention and innovation. The terminology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jbka5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Oponent: Ing. Jiří Zahrádka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Biokonjugáty nanočástic pruské modři jako značka pro imunostanovení
Květa Mertová -
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
Lenka Kavuľová -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Klára Surmová -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti Raiffeisenbank
Klára Valentková -
Vnímání českých environmentálních neziskových organizací očima veřejnosti (značka a branding)
Pavel Bláha