Ing. Tomáš Martykán

Diplomová práce

Inovace - nástroj konkurenceschopnosti MSP

Inovation - Tool of competitve strength SMC
Anotace:
Diplomová práce se zabývá působením inovací na produkt, brand management a propagaci. Zkoumá je jako nejvýznamnější elementy ovlivňující prodejnost produktu. Pro prakticko-analytickou část je použit program MBA na Vysoké škole finanční a správní, o.p.s. První kapitola teoretické části vysvětluje definice Invence, Inovace a ty nadále rozvíjí z hlediska rizik, ekonomické koncepce, role v podnikání, chování …více
Abstract:
The Diploma thesis focuses on innovation with effect on product, brand management and promotion. They are considered the most important elements affecting sales of the product. For practical-analytical part its used the MBA program as a product offered by Vysoká škola finanční a správní, o. p. s. The first chapter of the theory section contains definitions of invention and innovation. The terminology …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
  • Oponent: Ing. Jiří Zahrádka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní