Návrh on-line marketingové strategie pro kavárnu "Fügner Café" – Guldana Yerengaliyeva
Guldana Yerengaliyeva
Bachelor's thesis
Návrh on-line marketingové strategie pro kavárnu "Fügner Café"
Proposal of an on-line marketing strategy for the Fügner Café.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá návrhem on-line marketingové strategie pro ka-várnu Fügner Café. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu, internetového mar-ketingu, všechny důležité pojmy, potřebné pro studium dané problematiky. Prak-tická část se věnuje analýze současného stavu společnosti, analýze konkurence. Na základě těchto analýz …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the proposal of an online marketing strategy for the Fügner Café. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines the basic concepts of marketing, internet marketing, all important concepts needed to study the issue. The practical part is devoted to the analysis of the current state of society, the analysis of competition. Based …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
YERENGALIYEVA, Guldana. \textit{Návrh on-line marketingové strategie pro kavárnu ''Fügner Café''}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/me2uor/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Tu-Trinh Phamová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Nástroje internetového marketingu
Kamil Lhoták -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet