Jazykové kompetence dítěte se sluchovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu – Bc. Barbora Mikysková
Bc. Barbora Mikysková
Bakalářská práce
Jazykové kompetence dítěte se sluchovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Language skills of child with hearing impairment in mainstream school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá jazykovými kompetencemi sluchově postiženého dítěte v běžné základní škole. Práce je rozdělena do tří kapitol. První dvě kapitoly jsou zaměřeny na teoretické informace, zatímco třetí kapitola je zaměřena na praktický výzkum. První kapitola se zabývá sluchovým postižením a jeho diagnostikou. Druhá kapitola se zaměřuje na vzdělávací systém v ČR, problematiku českého jazyka …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with language competences of the pupil with hearing impairment in mainstream school. The thesis is divided into three chapters. The first two chapters is focused on theoretical informations, the third chapter focuses on practical research. The first chapter describes the issue of hearing impairment and pays attention to diagnostics. The second chapter concentrates on the educational …víceKlíčová slova
Sluch sluchové postižení dítě se sluchovým postižením diagnostické metody objektivní a subjektivní vzdělávání dítěte se sluchovým postižením čtenářská gramotnost čtení s porozuměním hearing hearing impairment child with hearing impairment objective and subjective diagnostic methods education of child with hearing impairment reading literacy reading comprehension
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sn6td/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Marína Štibrányiová
- Oponent: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Diagnostické zobrazovací metody v oftalmologii
Larisa Kiričenková -
Vyšetřování zrakové ostrosti a stanovení objektivní a subjektivní refrakce
Štěpánka Korbová -
Srovnání objektivního a subjektivního hodnocení grafomotorických dovedností u dětí s dysgrafií a hyperaktivní poruchou pozornosti.
Kamila Toráčová -
Skutková podstata trestného činu a význam subjektu a subjektivní stránky
Karolína Mifková -
Návrh konkurenceschopné kolekce spodního prádla ve spolupráci s firmou Triola a.s. na základě objektivního a subjektivního hodnocení
Jana Dostálová -
Odezva vybraných objektivních a subjektivních proměnných při kruhovém tréninku v normoxii a hypoxii u souboru mužů: pilotní studie
Zbyněk KRAHULÍK -
Odezva vybraných objektivních a subjektivních proměnných při kruhovém tréninku v normoxii a v hypoxii u souboru žen: pilotní studie
Veronika ZBOŘILOVÁ -
Inclusive Education the way for future for Fiji schools: A comparative case study of Inclusive Education in the Czech Republic Schools in Brno and Fiji Primary Schools
Sunil Kumar