Začleňování a vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem na ZŠ – Miloslava Lédlová
Miloslava Lédlová
Master's thesis
Začleňování a vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem na ZŠ
Integration and Education of Pupils with non-Czech Mother Tongue at Primary Schools
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o problematice žáků s odlišným mateřským jazykem v souvislosti s migrací a inkluzí. Zabývá se otázkou integrace žáků s odlišným mateřským jazykem, kteří vyžadují ze strany učitele přiměřenou pomoc v procesu začleňování do běžných českých škol. Práce zahrnuje charakteristiku žáků s odlišným mateřským jazykem, postup při přijímání do školy a začleňování do výuky. Empirická část …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6996
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 1. 2022
- Vedúci: Mgr. Daniela Vrabcová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Irena Loudová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 1. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - chemie, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - ruský jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Analýza akvizice češtiny v písemném projevu u žáka cizince
Anna Sedláčková -
Integrace výtvarné výchovy ve vybraných předmětech primárního vzdělávání
Stanislava Stolínová -
Proces začlenění vietnamských žáků na 1. stupni ZŠ
Eva Skopalová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
19. 1. 2022
Kohout, J.
19. 1. 2022
19. 1. 2022