Franchising a jeho potenciál v cestovním ruchu – Vojtěch Harcuba
Vojtěch Harcuba
Bakalářská práce
Franchising a jeho potenciál v cestovním ruchu
Franchising and its Potential in Tourism
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o franchisingu jako jedné z metod rozšíření podnikání. Teoretická část popisuje nejprve základní pojmy, které jsou pro vybraný podnikatelský záměr důležité. Patří sem vymezení pojmů podnikatel, podnikání a podnikatelských faktorů jako je ekonomické prostředí, SWOT analýza a konkurence. Poslední část první kapitoly se věnuje cestovnímu ruch a jeho službám pro usazení do prostředí …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with franchising as one of the methods of business expansion. The theoretical part first describes the basic concepts that are important for the selected business plan. This includes defining the terms entrepreneur, entrepreneurship and entrepreneurial factors such as the economic environment, SWOT analysis and competition. The last part of the first chapter focuses on tourism …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Lenka Sojková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Harcuba, Vojtěch. Franchising a jeho potenciál v cestovním ruchu. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Management služeb
Práce na příbuzné téma
-
Franchising a jeho využitie v konkrétnej firme
Robert Tóth -
Mezinárodní franchising - vstup německého podnikatelského subjektu na český trh
Zuzana Némethová -
Franchising – komparace koncepcí
Jan Sovadina -
Franchising - možná forma spolupráce
Miroslav Kysilka -
Franchising jako způsob podnikání u vybrané obchodní společnosti
Ivo KOVÁŘ -
Franchising jako způsob podnikání u vybrané obchodní společnosti
Kateřina KNÍŽKOVÁ -
Franchising jako forma podnikání v oblasti gastronomie
Gabriela VROBELOVÁ -
Franchising a jeho využitie v konkrétnej firme
Barbora Soveľová
Název
Vložil
Vloženo
Práva