Návrh marketingové komunikace Teplárenského sdružení ČR – Eva Pinkrová
Eva Pinkrová
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace Teplárenského sdružení ČR
Proposal of Marketing Communication for the Association for District Heating of the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace konkrétního subjektu, kterým je Teplárenské sdružení České republiky. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy z oblasti marketingové komunikace. Praktická část je zaměřena na analýzu a zhodnocení jednotlivých prvků komunikačního mixu vybraného subjektu. Na základě výstupů analýzy jsou formulovány autorské návrhy a doporučení …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing communication of the Association for District Heating of the Czech Republic. Marketing communication and other relevant key terms are explained in the first part of the thesis. The second part focuses on analysis and evaluation of particular elements of the Association’s communication mix. The aim of the analysis is to subsequently provide suggestions and recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Rygl
- Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
The energy potential of pools that use geothermal energy as a natural heating source of water
Denis Miček -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Fashion Marketing and its Form in Czech Republic
Michaela Bortlíková -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing strategy of a fashion design shop in Prague, Czech Republic
Kirill Shabalkin -
Marketing Communications for White Goods range of Samsung brand in Czech Republic
Tereza Pužíková