Dev Raj Paneru, M.Phil.

Doctoral thesis

Information Communication Technologies in Teaching English as a Foreign Language: Teacher Perspective

Information Communication Technologies in Teaching English as a Foreign Language: Teacher Perspective
Abstract:
Tato fenomenologická případová studie zkoumá stav integrace informačních technologií ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v českých základních školách z pohledu učitele. Technologie jsou v evropské škole významně vznikajícími vzdělávacími prvky, přesto je málo známo, jak tyto ovlivňují proces učení a učení spojující praktiky učitelů v třídě s ohledem na vývoj učení se angličtině o komunikačních dovednostech …more
Abstract:
This phenomenological case study explores the status of information communication technology integration in teaching English as a foreign language in Czech elementary schools from the teacher perspective. Technologies are significantly emerged educational components in European school, yet, little is known how these affect the process of teaching-learning linking teacher practices in class considering …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 3. 2019
  • Supervisor: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., prof. DSW dr. hab. Lotar Rasiński
  • Reader: prof. PhDr. Karel Rýdl, CSc., prof. dr hab. Elżbieta Perzycka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta