Alena Šišmová

Bakalářská práce

Inovace marketingového mixu

Innovation of marketing mix
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématikou „Inovace marketingového mixu“. Cílem této práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingového mixu u zvolené společnosti a následně navrhnout jeho celkovou inovaci. K lepšímu zhodnocení společnosti jsou provedeny analýza prostředí PEST a Porterův model pěti konkurenčních sil. Závěry z těchto analýz jsou použity jako vstupy do SWOT analýzy, která napomůže …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the theme "Innovation of the marketing mix". The aim of this work is to analyze and evaluate the current state of the marketing mix of the chosen company and then to propose its overall innovation. To better evaluate the company, PEST and Porter's model of five competitive forces, are analyzed. The main task is to propose an improvement in the company's marketing mix …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eliška Smotlachová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze