Nikol REMIGEROVÁ

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem

Marketing communication of selected shops with online sales
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace vybraných obchodů s online prodejem z pohledu spotřebitele. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci společnosti Sephora a společnosti Parfumerie Douglas a formulovat případná doporučení pro další praxi. Obě společnosti se soustředí na prodej produktů v kategorii krása. Kapitoly 1 a 2 uvádějí teoretická východiska do marketingové …více
Abstract:
This Bachelor Thesis focuses on the analysis of marketing communication of selected shops with online sales from the consumer's point of view. The goal of the thesis is to evaluate the marketing communication of Sephora and Parfumerie Douglas and to formulate possible recommendations for further practice. The selected stores both focus on selling products in the beauty category. Chapters 1 and 2 present …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

REMIGEROVÁ, Nikol. Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/