Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem – Nikol REMIGEROVÁ
Nikol REMIGEROVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem
Marketing communication of selected shops with online sales
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace vybraných obchodů s online prodejem z pohledu spotřebitele. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci společnosti Sephora a společnosti Parfumerie Douglas a formulovat případná doporučení pro další praxi. Obě společnosti se soustředí na prodej produktů v kategorii krása. Kapitoly 1 a 2 uvádějí teoretická východiska do marketingové …víceAbstract:
This Bachelor Thesis focuses on the analysis of marketing communication of selected shops with online sales from the consumer's point of view. The goal of the thesis is to evaluate the marketing communication of Sephora and Parfumerie Douglas and to formulate possible recommendations for further practice. The selected stores both focus on selling products in the beauty category. Chapters 1 and 2 present …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REMIGEROVÁ, Nikol. Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková