Firemní kultura a strategie společnosti – Bc. Daniel Kolář
Bc. Daniel Kolář
Diplomová práce
Firemní kultura a strategie společnosti
Corporate culture and strategy
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou firemní kultury a strategie společnosti ABC. Práce má teoretický podklad, který má za úkol seznámit čtenáře s firemní kulturou a strategií společnosti s cílem poukázat na jejich vzájemné vazby. V aplikační části je na základě dvou dotazníkových šetření vyhodnocován soulad kultury a strategie společnosti ABC. Závěr této části obsahuje validaci stanovené hypotézy …víceAbstract:
This thesis covers the issue of corporate culture and strategy of ABC. The theoretical foundation of the thesis introduces the readers to the key aspects of corporate culture and strategy and points out relations between them. During practical applications of the theory, two surveys have been carried out to evaluate how corporate culture and strategy of ABC relate and comply. The conclusion includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c3zfm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Arnošt Klesla, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Zákaznická zpětná vazba jako součást znalostního managementu podniku – případová studie
Adam Hrnčiřík -
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Michaela Komrsková -
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Karolína Matějková -
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Monika Hilenková -
Kategorizace zákaznické zpětné vazby nezávislá na jazyce
Pavel PRŮCHA -
Tripadvisor.com jako zdroj dat pro analýzu zpětné vazby klientů restaurace Le Marché
Martina Borýsková -
Vliv vybraných faktorů firemní kultury na spokojenost zaměstnanců
Lenka Koňušíková -
Sociocultural aspects of the business culture in the hotel industry
Anna Andreeva