Bc. Daniel Kolář
Master's thesis
Firemní kultura a strategie společnosti
Corporate culture and strategy
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou firemní kultury a strategie společnosti ABC. Práce má teoretický podklad, který má za úkol seznámit čtenáře s firemní kulturou a strategií společnosti s cílem poukázat na jejich vzájemné vazby. V aplikační části je na základě dvou dotazníkových šetření vyhodnocován soulad kultury a strategie společnosti ABC. Závěr této části obsahuje validaci stanovené hypotézy …moreAbstract:
This thesis covers the issue of corporate culture and strategy of ABC. The theoretical foundation of the thesis introduces the readers to the key aspects of corporate culture and strategy and points out relations between them. During practical applications of the theory, two surveys have been carried out to evaluate how corporate culture and strategy of ABC relate and comply. The conclusion includes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/c3zfm/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2016
- Supervisor: Ing. Arnošt Klesla, Ph.D.
- Reader: Ing. Eva Matoušková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Zákaznická zpětná vazba jako součást znalostního managementu podniku – případová studie
Adam Hrnčiřík -
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Michaela Komrsková -
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Karolína Matějková -
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Monika Hilenková -
Kategorizace zákaznické zpětné vazby nezávislá na jazyce
Pavel PRŮCHA -
Tripadvisor.com jako zdroj dat pro analýzu zpětné vazby klientů restaurace Le Marché
Martina Borýsková -
Vliv vybraných faktorů firemní kultury na spokojenost zaměstnanců
Lenka Koňušíková -
Sociocultural aspects of the business culture in the hotel industry
Anna Andreeva