Bc. Eliška Kocfeldová

Master's thesis

Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu

Plan of the marketing strategy for specific business entity
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro vybraný podnikatelský subjekt. První část se věnuje problematice marketingových strategií, srovnání jednotlivých přístupů a analýz. V druhé části seznamuje s podnikem, jeho aktuální situací, analyzuje současnou strategii a navrhuje novou nebo případné změny té stávající. Následuje návrh změn, sestavení rozpočtu a rozebrání nejdůležitějších …more
Abstract:
The goal of my thesis was to suggest the marketing strategy for the chosen business entity. The first part deals with the topic of marketing strategy in general, but also with comparing different approaches and analyses. In the second part it introduces with the facility, its current state and analyzes present strategy and suggests some changes or completely new one. Last, but not least it comes up …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 5. 2013
  • Supervisor: Ing. Lenka Procházková
  • Reader: Ing. Hana Nováková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting