Bc. Eva BARTOŠOVÁ

Master's thesis

Osobnostní a profesní růst zaměstnanců v přímé obslužné péči v Domově pro seniory Lukov

Personal and professional growth of direct care service employees in the Home for elderly Lukov
Abstract:
Práce popisuje v teoretické části osobnostní a profesní růst zaměstnanců v přímé obslužné péči v domově pro seniory, popisuje faktory, které mají vliv na formování osobnostního a profesního růstu, seznamuje s pravidly pro výběr a zaškolování nových pracovníků a kvalifikační předpoklady pracovníků v přímé obslužné péči. V praktické části se zabývá výzkumem na téma Jaký vliv má pracovní prostředí v Domově …more
Abstract:
The aim of this Masters thesis is to describe as much as possible personal and professional growth of employees at the social services in the direct care. In the theoretical part of this work are terms as personality, personal growth, professional growth and other described. There are also described circumstances, which mostly affect shaping of personal and professional growth. This work also informs …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2011
Identifier: 19308

Thesis defence

  • Supervisor: prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BARTOŠOVÁ, Eva. Osobnostní a profesní růst zaměstnanců v přímé obslužné péči v Domově pro seniory Lukov. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Master programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy