Udržitelná móda a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept – Bc. Lucie Plchotová
Bc. Lucie Plchotová
Master's thesis
Udržitelná móda a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept
Sustainable Fashion and Its Influence on the Marketing Communication of the weconcept Brand
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá udržitelnou módou a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept. V teoretické části byly definovány základní pojmy související s udržitelnou módou a životním cyklem. V rámci praktické části byl uskutečněn kvalitativní i kvantitativní výzkum, které odhalily několik nedostatků v marketingové komunikaci značky weconcept. Na praktickou část navazuje část projektová …viacAbstract:
The diploma thesis deals with sustainable fashion and its influence on the marketing communication of the weconcept brand. The theoretical part defined the basic terms of sustainable fashion and the life cycle. As part of the practical part, qualitative and quantitative research was carried out, which revealed several areas for improvement in the marketing communication of the weconcept brand. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLCHOTOVÁ, Lucie. \textit{Udržitelná móda a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/mez6hx/.
Jak správně citovat práci
Plchotová, Lucie. Udržitelná móda a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Marketingová komunikace udržitelných značek módy na Instagramu
Vendula Celuchová -
Marketingová komunikace udržitelnosti v retailu
Petra Faltysová -
Specifika marketingové komunikace udržitelných módních značek
Phuong Lan Nguyen -
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace udržitelnosti ve vybrané společnosti
Tereza Poštulková -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová -
Návrh marketingové komunikace pro udržitelnou společnost NILA Living s.r.o.
Michaela Tvrdíková -
Marketingová komunikace nadnárodních společností v oblasti udržitelnosti na sociální síti Facebook
Jana Kunová