Bc. Lucie Plchotová

Master's thesis

Udržitelná móda a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept

Sustainable Fashion and Its Influence on the Marketing Communication of the weconcept Brand
Abstract:
Diplomová práce se zabývá udržitelnou módou a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept. V teoretické části byly definovány základní pojmy související s udržitelnou módou a životním cyklem. V rámci praktické části byl uskutečněn kvalitativní i kvantitativní výzkum, které odhalily několik nedostatků v marketingové komunikaci značky weconcept. Na praktickou část navazuje část projektová …more
Abstract:
The diploma thesis deals with sustainable fashion and its influence on the marketing communication of the weconcept brand. The theoretical part defined the basic terms of sustainable fashion and the life cycle. As part of the practical part, qualitative and quantitative research was carried out, which revealed several areas for improvement in the marketing communication of the weconcept brand. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Plchotová, Lucie. Udržitelná móda a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe