Udržitelná móda a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept – Bc. Lucie Plchotová
Bc. Lucie Plchotová
Master's thesis
Udržitelná móda a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept
Sustainable Fashion and Its Influence on the Marketing Communication of the weconcept Brand
Abstract:
Diplomová práce se zabývá udržitelnou módou a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept. V teoretické části byly definovány základní pojmy související s udržitelnou módou a životním cyklem. V rámci praktické části byl uskutečněn kvalitativní i kvantitativní výzkum, které odhalily několik nedostatků v marketingové komunikaci značky weconcept. Na praktickou část navazuje část projektová …moreAbstract:
The diploma thesis deals with sustainable fashion and its influence on the marketing communication of the weconcept brand. The theoretical part defined the basic terms of sustainable fashion and the life cycle. As part of the practical part, qualitative and quantitative research was carried out, which revealed several areas for improvement in the marketing communication of the weconcept brand. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLCHOTOVÁ, Lucie. \textit{Udržitelná móda a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/mez6hx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Plchotová, Lucie. Udržitelná móda a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Marketingová komunikace udržitelných značek módy na Instagramu
Vendula Celuchová -
Marketingová komunikace udržitelnosti v retailu
Petra Faltysová -
Specifika marketingové komunikace udržitelných módních značek
Phuong Lan Nguyen -
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace udržitelnosti ve vybrané společnosti
Tereza Poštulková -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová -
Návrh marketingové komunikace pro udržitelnou společnost NILA Living s.r.o.
Michaela Tvrdíková -
Marketingová komunikace nadnárodních společností v oblasti udržitelnosti na sociální síti Facebook
Jana Kunová