Using Writing in the English Language Classroom – Bc. Veronika Komínková
Bc. Veronika Komínková
Master's thesis
Using Writing in the English Language Classroom
Using Writing in the English Language Classroom
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá výukou psaní krátkých příběhů založených na pěti klíčových slovech. Jako metoda výuky spaní byla zvolena metoda procesu psaní. Teoretická část je rozdělena do třech tematických celků. První celek je věnován výuce psaní z obecného hlediska. Druhý celek je založen na podrobném rozboru metody procesu psaní. Ve třetí části se hovoří o žánru krátkého příběhu a jeho hlavních …moreAbstract:
This diploma thesis deals with teaching writing short stories based on five key words in the method of process writing. The theoretical part is divided into three thematic parts. The first part deals with writing from the general point of view. The second part is based on a deep study of the method of process writing. In the third part, it is talked about short story genre and its basic features. Tha …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ws1uz/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2010
- Supervisor: Dr. Rita Chalmers Collins
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.