Marketingová komunikace cestovního ruchu v turistické oblasti Táborska – Bc. Aneta VALOVÁ
Bc. Aneta VALOVÁ
Master's thesis
Marketingová komunikace cestovního ruchu v turistické oblasti Táborska
Marketing communication of tourism in tourist region Táborsko
Abstract:
Předmětem práce je analýza marketingové komunikace cestovního ruchu na území Táborska. Nejprve je charakterizováno řešené území z hlediska nabídky cestovního ruchu a následně jsou představeny používané nástroje marketingové komunikace. Na základě zjištěných poznatků a provedeného dotazníkového šetření u návštěvníků města Tábora jsou představeny návrhy na změny v komunikačním mixu.Abstract:
The object of this thesis was to analyse marketing communikation in region Táborsko. At first main tourist attrations and services are intordused and than currently used instruments of marketing communikation are characterised. Changes in communication mix are desinged on the basis of acquired knowledge and questionnaire survey.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Accessible from:: 30. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Blažena Gehinová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VALOVÁ, Aneta. \textit{Marketingová komunikace cestovního ruchu v turistické oblasti Táborska}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/mf3aci/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VALOVÁ, Aneta. Marketingová komunikace cestovního ruchu v turistické oblasti Táborska. Č. Bud., 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights