Ing. Zdeněk Mošna

Bachelor's thesis

Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky

The importance of researching customer needs, requirements and expectations for customer relationship management
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o významu samotného výzkumu potřeb, požadavků a očekávání (dále PPO) zákazníka, jeho důležitosti pro firmu nejen v krátkodobém, ale i dlouhodobém časovém horizontu. Vysvětluje také, co se pod samotným výzkumem skrývá, jaké formy může mít, co vše ho může ovlivňovat. Dále určuje význam rozsahu samotného výzkumu, trendy a budoucnost, společně s inovací tohoto výzkumu. V bakalářské …more
Abstract:
The thesis of the bachelor studing programm discusses the importance of research itself needs, requirements, expectations (next NRE)customer, its importance for the company not only in the short term but also long-term. It also explains what the research itself hidden forms which may be what all it can influence. Furthermore, the range itself determines the importance of research,trends and future …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Ing. Tereza Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní