Mgr. Markéta POKOROVÁ

Doctoral thesis

Proměny židovské tematiky v české literatuře a její didaktické aspekty

Changes in Jewish themes in Czech literature and its didactic aspects
Anotácia:
Práce je založena na recepční estetice kostnické školy (čtenář jako výzva), jejíž principy jsou v hodinách české literatury momentálně často využívány. Studenti (spoluautoři textů) i učitelé (facilitátoři) se v procesu učení potýkají s novým úkolem, a to přijímat a interpretovat složité autorské tokeny pomocí interpretačního dialogu, nikoliv přijetím "zakotvené" pravdy. Hlavním cílem práce je proto …viac
Abstract:
The thesis is based on Reader- Response Criticism as its principles are lately used in the Czech literature classes. The students (co-creators of the texts) as well as the teachers (facilitators) deal with a new task in the learning process; to accept complex author's tokens and interpret them by using interpretative dialog rather than by accepting the given truth.Therefore the main goal of the thesis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PaedDr. Jiří Staněk, CSc., PaedDr. Jiří Staněk, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POKOROVÁ, Markéta. Proměny židovské tematiky v české literatuře a její didaktické aspekty. Plzeň, 2020. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Doctoral programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Theory of Education in Bohemian Studies

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.