Marek Nosek

Bachelor's thesis

Flash mob v době pandemie

Flash Mob During a Pandemic
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje reklamě, umění, jejich vzájemnému propojení a vnímání těchto pojmů cílovým příjemcem. Soustředí se na reklamu zpracovanou formou flash mobu a současně na možnost a vhodnost využití flash mobu v době pandemie Covid-19.
Abstract:
The bachelor thesis deals with advertising, art, their interconnection and perception of these concepts by the target recipient. It focuses on advertising processed in the form of a flash mob and at the same time on the possibility and suitability of using a flash mob during the Covid-19 pandemic.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Nosek, Marek. Flash mob v době pandemie. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications

Theses on a related topic