Eliška FEJKOVÁ

Bachelor's thesis

Možnosti využití projektivních metod při posuzování školní zralosti u dětí z bilingvního prostředí

Possibilities of using projective methods in assessing school maturity of children from bilingual environment
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zmapovat možnosti a limity užití projektivně apercepční metody jakožto jednoho z nástrojů pro posouzení emočně-sociálních kompetencí předškolních dětí před nástupem do první třídy základní školy, vymezit specifika užití takové metody u dětí z bilingvního prostředí a děti z bilingvního a monolingvního prostředí mezi sebou porovnat v kontextu školní zralosti a emočně-sociálních …more
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to map out the possibilities and limits of using the projective apperception method as one of the tools for assessing social-emotional skills of preschool children before entering the first grade of primary school, to define the specifics of using such method in children from bilingual environment and to compare bilingual and monolingual children in the context of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Petr Nilius, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FEJKOVÁ, Eliška. Možnosti využití projektivních metod při posuzování školní zralosti u dětí z bilingvního prostředí. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta