Eliška FEJKOVÁ

Bachelor's thesis

Možnosti využití projektivních metod při posuzování školní zralosti u dětí z bilingvního prostředí

Possibilities of using projective methods in assessing school maturity of children from bilingual environment
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zmapovat možnosti a limity užití projektivně apercepční metody jakožto jednoho z nástrojů pro posouzení emočně-sociálních kompetencí předškolních dětí před nástupem do první třídy základní školy, vymezit specifika užití takové metody u dětí z bilingvního prostředí a děti z bilingvního a monolingvního prostředí mezi sebou porovnat v kontextu školní zralosti a emočně-sociálních …viac
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to map out the possibilities and limits of using the projective apperception method as one of the tools for assessing social-emotional skills of preschool children before entering the first grade of primary school, to define the specifics of using such method in children from bilingual environment and to compare bilingual and monolingual children in the context of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Petr Nilius, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FEJKOVÁ, Eliška. Možnosti využití projektivních metod při posuzování školní zralosti u dětí z bilingvního prostředí. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta