Petr Javorský
Bachelor's thesis
Vnímání regionální značky Krkonoše
Perception of Regional brand Krkonoše
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřená na producentské vnímání regionální značky Krkonoše originální produkt®. Cílem práce je zjistit, jak značku vnímají producenti, kteří jsou certifikovanými držiteli regionální značky Krkonoše originální produkt® a identifikovat vnímané nedostatky značky.Vlastní práce se věnuje charakteristice regionu Krkonoše z geografického a historického hlediska. Dále je detailněji …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on producer perception of regional brand Krkonoše original product®. The aim of the work is to find out how the mark is perceived by the producers who are certified holders of the regional brand Krkonoše original product® and to identify the shortcomings of the brand. This thesis deals with the characteristics of the Giant Mountains region from a geographic and historical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Huml
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Regionální značení výrobků a služeb
Kristýna Radovičová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Adéla Karmazínová -
Definování očekávaných přínosů značky „Království – Jestřebí hory“ v regionu a podpora MAS při jejím zavádění
Petr Javorský -
Možnosti uplatnění regionální značky na území MAS Brána Vysočiny
Kristýna Dohnálková -
Strategické řízení regionální značky – region Poohří
David Weschta -
Strategické řízení regionální značky - region Krušnohoří
Kateřina Ježková -
Značky původu a kvality pohledem spotřebitele v Plzeňském kraji
Andrea Herejková -
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights