Petr Javorský
Bakalářská práce
Vnímání regionální značky Krkonoše
Perception of Regional brand Krkonoše
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na producentské vnímání regionální značky Krkonoše originální produkt®. Cílem práce je zjistit, jak značku vnímají producenti, kteří jsou certifikovanými držiteli regionální značky Krkonoše originální produkt® a identifikovat vnímané nedostatky značky.Vlastní práce se věnuje charakteristice regionu Krkonoše z geografického a historického hlediska. Dále je detailněji …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on producer perception of regional brand Krkonoše original product®. The aim of the work is to find out how the mark is perceived by the producers who are certified holders of the regional brand Krkonoše original product® and to identify the shortcomings of the brand. This thesis deals with the characteristics of the Giant Mountains region from a geographic and historical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Regionální značení výrobků a služeb
Kristýna Radovičová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Adéla Karmazínová -
Definování očekávaných přínosů značky „Království – Jestřebí hory“ v regionu a podpora MAS při jejím zavádění
Petr Javorský -
Možnosti uplatnění regionální značky na území MAS Brána Vysočiny
Kristýna Dohnálková -
Strategické řízení regionální značky – region Poohří
David Weschta -
Strategické řízení regionální značky - region Krušnohoří
Kateřina Ježková -
Značky původu a kvality pohledem spotřebitele v Plzeňském kraji
Andrea Herejková -
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo
Název
Vložil
Vloženo
Práva