Ing. Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon

Diplomová práce

The impact of social media marketing on brand loyalty

The impact of social media marketing on brand loyalty
Abstract:
The aim of the master thesis is to investigate how positive and negative posts on social media platforms have an effect on a company's brand loyalty. The thesis will build on the example of Nestle Maggie India whose products were prohibited in India in 2015. After the ban, the social media platforms created a negative picture of the company, but on the other side, these same media later promoted the …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/tu34f/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Lucie Reczková
  • Oponent: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Economics and Management