The impact of social media marketing on brand loyalty – Ing. Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon
Ing. Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon
Diplomová práce
The impact of social media marketing on brand loyalty
The impact of social media marketing on brand loyalty
Abstract:
The aim of the master thesis is to investigate how positive and negative posts on social media platforms have an effect on a company's brand loyalty. The thesis will build on the example of Nestle Maggie India whose products were prohibited in India in 2015. After the ban, the social media platforms created a negative picture of the company, but on the other side, these same media later promoted the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/tu34f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Lucie Reczková
- Oponent: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
THEKKUMMALAYIL KUNJUMON, Nirmmal. \textit{The impact of social media marketing on brand loyalty}. Online. Diplomová práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/mfny9a/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Social Media Marketing
Jakub Patkoš