Marketingový plán podniku a hodnocení jeho efektivnosti – Ing. Ondřej Friedrich
Ing. Ondřej Friedrich
Diplomová práce
Marketingový plán podniku a hodnocení jeho efektivnosti
A company marketing plan and the evaluation of it's effectiviness
Anotace:
Cílem této diplomové práce je návrh marketingového plánu podniku a hodnocení jeho efektivnosti. Konkrétně jsem se zaměřil na trh B2B v segmentu informačních technologiích. Diplomová práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoreticko-metodologickou a praktickou. V teoreticko-metodologické části jsem charakterizoval jednotlivé části obecného marketingového plánu se zaměřením na uvedený tržní sektor a …víceAbstract:
The object of this dissertation is the draft of a company marketing plan and the evaluation of its effectiveness. I particularly focused on the B2B market in the segment of information technologies. The dissertation is divided into two main parts a theoretical-methodological part and a practical one. Focusing on the above-mentioned market sector and field in the concept of the strategic marketing process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ugzoz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Mgr. Miroslav Vaverka, PMP
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Key account management Jednání a péče o klíčového zákazníka
Barbora Prášková -
Key Account Management ve vybrané obchodní firmě
Michaela NOVÁKOVÁ -
Key Account Management a Manager: specifika naonline a offline trhu
Michal Tichý -
Analýza Key Account Managementu ve vybrané společnosti.
Alice Veverková -
Návrh na zavedení Key Account Managementu v leasingové společnosti
Barbora Odstrčilová -
Význam a role Key Account Managera ve společnosti
Jaroslav Hajkr -
Jak uspět ve výběrovém řízení na pozici Key Account Managera
Petra Stárková -
Key account management a možnosti jeho užití v praxi průmyslové firmy
Šárka Olšarová