Bc. Aleš HEIDENREICH

Bakalářská práce

Systém poskytování zaměstnaneckých výhod ve firmě SIEMENS ELEKTROMOTORY s. r. o.

Benefit´s system of employees bonuses in the company Siemens Elektromotory Ltd.
Anotace:
Bakalářská práce je v první části zaměřena na zaměstnanecké výhody, jejich členění, ale také nastínění problematiky spojené s poskytováním zaměstnaneckých benefitů. V části analytické jsem se zabýval konkrétními zaměstnaneckými výhodami ve společnosti Siemens Elektromotory, ale také s ostatními aspekty souvisejícími právě s poskytováním benefitů. Na závěr jsem firmě navrhl nové možností úspor i formy …více
Abstract:
The Bachelor thesis is in the first part focused on employee´s benefits, their dividing, but also focusing the topic connected with providing employee´s benefits. In the analitic part I considered the particular employee´s benefits in the company called Siemens Elektromotory and with other aspects connected particurarly with benefits providing as well. Finally I suggested the company new options of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Zveřejnit od: 5. 12. 2012
Identifikátor: 7381

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2008
  • Vedoucí: Ing. Anna Tománková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HEIDENREICH, Aleš. Systém poskytování zaměstnaneckých výhod ve firmě SIEMENS ELEKTROMOTORY s. r. o. . Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 12. 2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 12. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing