Bc. Jan Falešník

Master's thesis

Výběrový proces Work & Travel programu společnosti Southwestern Advantage a návrhy k jeho zefektivnění

Selection process of Southwestern Advantage Work & Travel program and suggestions for its greater efficiency
Abstract:
Tato práce pojednává o metodách a způsobech výběru studentů na letní pracovní program americké společnosti Southwestern Advantage. Popsány jsou metody oslovování potenci-álních kandidátů, předvýběru uchazečů, průběh samotného výběrové procesu až po vybrání vhodných kandidátů. Nastíněna je i adaptace, příprava a trénink studentů na léto. Analýza je provedena v rámci zkoumání efektivity jednotlivých …more
Abstract:
This thesis discusses the recruiting methods and techniques of students for a summer work program of the American company Southwestern Advantage. Methods of addressing potential candidates, pre-selection of candidates, the progress of the selection process all the way to the selection of suitable candidates are described. Also the adaptation, preparation and training of students for the summer are …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014
Accessible from:: 16. 4. 2014

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Falešník, Jan. Výběrový proces Work & Travel programu společnosti Southwestern Advantage a návrhy k jeho zefektivnění. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications