Bc. Jan Falešník

Diplomová práce

Výběrový proces Work & Travel programu společnosti Southwestern Advantage a návrhy k jeho zefektivnění

Selection process of Southwestern Advantage Work & Travel program and suggestions for its greater efficiency
Anotace:
Tato práce pojednává o metodách a způsobech výběru studentů na letní pracovní program americké společnosti Southwestern Advantage. Popsány jsou metody oslovování potenci-álních kandidátů, předvýběru uchazečů, průběh samotného výběrové procesu až po vybrání vhodných kandidátů. Nastíněna je i adaptace, příprava a trénink studentů na léto. Analýza je provedena v rámci zkoumání efektivity jednotlivých …více
Abstract:
This thesis discusses the recruiting methods and techniques of students for a summer work program of the American company Southwestern Advantage. Methods of addressing potential candidates, pre-selection of candidates, the progress of the selection process all the way to the selection of suitable candidates are described. Also the adaptation, preparation and training of students for the summer are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zveřejnit od: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Falešník, Jan. Výběrový proces Work & Travel programu společnosti Southwestern Advantage a návrhy k jeho zefektivnění. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace