Mai Ogawa
Master's thesis
Beyond Just Acting
Víc než herectví
Abstract:
This M.A. thesis is based on author Sai (Mai Ogawa)’s research from creatingthe performance “HSWD” (How to Suicide Without Dying). This paper aims todescribe findings from personal, practical research into getting away fromsimple acting technique and performing dramatic characters toward employingpersonal emotional experience to devise one’s own performance.The authormostly focusses on her own findings …moreAbstract:
Tato magisterská práce je založena na výzkumu autorky Sai (Mai Ogawy),vzniklého při tvorbě inscenace "JZAZ" (Jak se zabít, aniž bych zemřel). Cílemtohoto textu je popsat poznatky osobního praktického výzkumu od vzdalováníse prostým hereckým technikám a ztvárňování postav k aplikování vlastníemoční zkušenosti pro stvoření autorské inscenace. Autorka se zaměřujepřevážně na vlastní poznatky o použití …moreKeywords
divadelní režieKeywords
práce s herci
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/18214
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2022
- Supervisor: Ewan MCLAREN
- Reader: Claudia Cristina MALDONADO ROMERO
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 14. 6. 2023 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMaster programme / field:
Dramatická umění / Režie alternativního a loutkového divadla
Theses on a related topic
-
Srovnání náplně práce asistenta režie a produkce v divadelním provozu
Klára Eliášová -
Jiří Pokorný - divadelni tvorba
Radmila Adamová -
Režie divadelní inscenace Cyrano z Bergeracu ve volné adaptaci Martina Crimpa
Petr Smyczek -
Režijní umění a tzv. herecká režie
Josef Doležal -
Aspekty divadelní stylizace v režii Vladimíra Morávka
Barbora Herčíková -
Cesty divadelní tvorby Petera Brooka
Adam Doležal -
Režie inscenace Adam 2.0 (scénář: Matyáš Dlab a Otto Kauppinen) ve Studiu Marta
Matyáš Dlab -
Práce s hercem v současném českém filmu
Natálie Janyšková