Mai Ogawa
Diplomová práce
Beyond Just Acting
Víc než herectví
Anotace:
This M.A. thesis is based on author Sai (Mai Ogawa)’s research from creatingthe performance “HSWD” (How to Suicide Without Dying). This paper aims todescribe findings from personal, practical research into getting away fromsimple acting technique and performing dramatic characters toward employingpersonal emotional experience to devise one’s own performance.The authormostly focusses on her own findings …víceAbstract:
Tato magisterská práce je založena na výzkumu autorky Sai (Mai Ogawy),vzniklého při tvorbě inscenace "JZAZ" (Jak se zabít, aniž bych zemřel). Cílemtohoto textu je popsat poznatky osobního praktického výzkumu od vzdalováníse prostým hereckým technikám a ztvárňování postav k aplikování vlastníemoční zkušenosti pro stvoření autorské inscenace. Autorka se zaměřujepřevážně na vlastní poznatky o použití …víceKlíčová slova
divadelní režieKlíčová slova
práce s herci
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18214
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedoucí: Ewan MCLAREN
- Oponent: Claudia Cristina MALDONADO ROMERO
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 6. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Režie alternativního a loutkového divadla
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání náplně práce asistenta režie a produkce v divadelním provozu
Klára Eliášová -
Jiří Pokorný - divadelni tvorba
Radmila Adamová -
Režie divadelní inscenace Cyrano z Bergeracu ve volné adaptaci Martina Crimpa
Petr Smyczek -
Režijní umění a tzv. herecká režie
Josef Doležal -
Aspekty divadelní stylizace v režii Vladimíra Morávka
Barbora Herčíková -
Cesty divadelní tvorby Petera Brooka
Adam Doležal -
Režie inscenace Adam 2.0 (scénář: Matyáš Dlab a Otto Kauppinen) ve Studiu Marta
Matyáš Dlab -
Práce s hercem v současném českém filmu
Natálie Janyšková