Ondřej Herman

Bachelor's thesis

Faktory ovlivňující spokojenost zákazníka při elektronickém obchodování

Factors Influencing Customer Satisfaction in E-commerce
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo zjištěmé faktorů, které jsou pro zákazníka dominantními v rámci jeho spokojenosti s online nákupem. Na základě těchto faktorů byla následně vytvořena doporučení k přístupu ke všem těmto významným faktorům.
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to determine the factors that are dominant for the customer in the context of his satisfaction with the online purchase. Based on these factors, recommendations were subsequently created to address all of these important factors.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2018
  • Supervisor: Vojtěch Spáčil
  • Reader: Jana Ostrožná

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod