Faktory ovlivňující spokojenost zákazníka při elektronickém obchodování – Ondřej Herman
Ondřej Herman
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující spokojenost zákazníka při elektronickém obchodování
Factors Influencing Customer Satisfaction in E-commerce
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce bylo zjištěmé faktorů, které jsou pro zákazníka dominantními v rámci jeho spokojenosti s online nákupem. Na základě těchto faktorů byla následně vytvořena doporučení k přístupu ke všem těmto významným faktorům.Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to determine the factors that are dominant for the customer in the context of his satisfaction with the online purchase. Based on these factors, recommendations were subsequently created to address all of these important factors.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127930
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedúci: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Jana Ostrožná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HERMAN, Ondřej. \textit{Faktory ovlivňující spokojenost zákazníka při elektronickém obchodování}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/mg2prv/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Satisfaction and motivation of employees in the Czech and Foreign Company
Vladimíra Olivia Gáborová -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Měření spokojenosti zákazníků internetového obchodu
Jaroslav Petráš -
Měření spokojenosti zákazníků s produktem firmy
Václav Jokl -
Vliv spokojenosti s e-shopem na spotřebitelskou angažovanost
Karolína Nožičková