Pavlína Mášová

Bakalářská práce

Marketingový mix jako nástroj strategického řízení

Marketing Mix as a Tool of Strategic Management
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je marketingový mix jako nástroj strategického řízení. V první a druhé části se práce zaměřuje především na marketing, marketingový mix a strategické řízení. Popisuje zde prvky marketingového mixu, fáze a typy strategického řízení. Ve třetí části, která je více praktická hodnotím prvky marketingového mixu z hlediska strategického řízení.
Abstract:
This bachelor's thesis describes Marketing mix as a Tool of Strategic Management. First and second part are focused on marketing, marketing mix and strategic management. Elements of marketing mix, phases and types of strategic management are also described here. The third part of thesis is dedicated to practical uses of theory. Elements of marketing mix from view of strategic management are discussed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: Martin Koudela
  • Oponent: Andrea Sikorová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava