Bc. Jana Baldová

Master's thesis

Věrnostní program podnikatelského subjektu

The Loyalty Program of Selected Company
Abstract:
Tato diplomová práce se v teoretické části zabývá integrovanou marketingovou komunikací, rozborem nástrojů komunikačního mixu s detailnějším zaměřením na věrnostní program. V praktické části je analyzován věrnostní program s názvem Klub Klokočka. Cílem diplomové práce je stanovení návrhů vhodných k revizi daného věrnostního programu. Pro dosažení cíle je realizována nereprezentativní marketingová sonda …more
Abstract:
This thesis deals with the theoretical part of an integrated marketing communications, analysis tools of communication mix with a detailed focus on the loyalty program. The practical part is analyzed loyalty program called Club Klokočka. The thesis aims to determine the appropriate proposals for the revision of the loyalty program. To achieve the objective is realized unrepresentative marketing probe …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní