Podnikateľský plán na založenie firmy v oblasti kopírovacích služieb (vstup na český trh) – Ivana Tomešová
Ivana Tomešová
Diplomová práce
Podnikateľský plán na založenie firmy v oblasti kopírovacích služieb (vstup na český trh)
Podnikatelský plán na založení firmy v oblasti kopírovacích služeb (vstup na český trh)
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo vytvořit podnikatelský plán ve formě Lean Canvas pro vstup zahraniční firmy na český trh. Zahraniční společnost vytváří marketingovou platformu mezi studenty a firmami. Prostřednictvím ní mohou studenti zdarma tisknout své studijní materiály, ale mají v nich reklamu od firem. V práci je popsaný Lean Canvas, fungování zahraniční firmy na jejím domácím trhu a možné formy vstupu …víceAbstract:
The aim of the master thesis is to create a business plan in form of Lean Canvas for the purpose of the entrance of a foreign company to the Czech market. The foreign company is creating a marketing platform between students and companies. Students can print their study materials for free. However, there are ads inside printed copies.In the theoretical part, there is description of Lean Canvas and …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce bolo vytvoriť podnikateľský plán vo forme Lean Canvas pre vstup zahraničnej spoločnosti na český trh. Zahraničná spoločnosť vytvára marketingovú platformu medzi študentmi a firmami. Prostredníctvom nej môžu študenti tlačiť svoje študijné materiály zadarmo, ale majú v nich reklamu od firiem. V práci je popísaný Lean Canvas, fungovanie zahraničnej firmy na jej domácom trhu a možné …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73028
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2018
- Vedoucí: Dana Zadražilová
- Oponent: Václav Zadražil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73028
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vstup dítěte do mateřské školy
Jindřiška KEHMOVÁ -
NaiTe's Entry Stategy to the Czech Market
ZhiZheng Chen -
Assessing the feasibility of a market entry to the French market for a Czech company specialized in joint nutrition
Marek Musil -
Readiness of the Czech Market for Big Data
Kristýna Žáčková -
Comparation of business plan and business reality: Design Towels entering Czech market
Miroslav Tabernaus -
Project of Marketing Strategy for Penetrating Czech Market by Foreign Company
Olga Diachenko -
Launching a Czech startup in the Brazilian market
Kateřina Haláková -
Vstup vybrané maďarské firmy na český trh
Dora Vargová