Kateřina Křižanová

Master's thesis

Employer branding konkrétní společnosti a jeho vliv na studenty a absolventy vysokých škol

Employer Branding and its influence on university students
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu budování značky zaměstnavatele ve společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko. Cílem teoretické části práce je shrnout a jasně vymezit teoretický rámec problematiky budování značky zaměstnavatele na základě zahraniční i české odborné literatury a elektronických zdrojů, zejména pak odborných článků. Praktická část je zaměřena na analýzu budování značky zaměstnavatele …more
Abstract:
The master thesis is focused on employer branding in the company Coca-Cola HBC Czech and Slovakia. The aim of the theoretical part is to summarize and clearly define theoretical Framework of the issue, the main concepts and approaches concerning the employer branding on the basis of foreign and Czech scientific literature and telectornic sources, especially scientific articles. The practical part is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 7. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 2. 2021
  • Supervisor: Marek Stříteský
  • Reader: Gabriela Říhová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/81676

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Management