Analýza spokojenosti zákazníků se službami Hotelu Niva – Veronika Tomášková
Veronika Tomášková
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků se službami Hotelu Niva
Analysis of Customer Satisfaction with Services of Hotel Niva
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků se službami Hotelu Niva. Hlavním cílem této práce je analyzovat poskytované služby v lázeňském & wellness Hotelu Niva a vyhodnotit na základě marketingového výzkumu spokojenost zákazníků s těmito službami. Vedlejším cílem práce je navrhnout Hotelu Niva doporučení, která by vedla ke zkvalitnění poskytovaných služeb. Je zde uplatněna metoda …víceAbstract:
The Bachelor’s thesis is focused on analysing the customer service satisfaction of the Wellness & Spa Hotel Niva. The main objective of this paper is to scrutinize the services rendered in the Hotel Niva and then draw an assessment of the customer satisfaction based on marketing research of the services provided. The subtask of the thesis is to suggest the recommendations that would result in the improvement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102544
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Vanda Klennerová
- Oponent: Martina Macháčková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Analysis of student satisfaction with chosen facilities at two faculties of a university
Veronika Dobrovolná -
Vliv projektového prostředí na sdílení znalostí projektového týmu v projektově orientované IT společnosti Atos IT Solutions and services, s.r.o.
Filip Türkott