Analýza spokojenosti zákazníků se službami Hotelu Niva – Veronika Tomášková
Veronika Tomášková
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků se službami Hotelu Niva
Analysis of Customer Satisfaction with Services of Hotel Niva
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků se službami Hotelu Niva. Hlavním cílem této práce je analyzovat poskytované služby v lázeňském & wellness Hotelu Niva a vyhodnotit na základě marketingového výzkumu spokojenost zákazníků s těmito službami. Vedlejším cílem práce je navrhnout Hotelu Niva doporučení, která by vedla ke zkvalitnění poskytovaných služeb. Je zde uplatněna metoda …moreAbstract:
The Bachelor’s thesis is focused on analysing the customer service satisfaction of the Wellness & Spa Hotel Niva. The main objective of this paper is to scrutinize the services rendered in the Hotel Niva and then draw an assessment of the customer satisfaction based on marketing research of the services provided. The subtask of the thesis is to suggest the recommendations that would result in the improvement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/102544
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2014
- Supervisor: Vanda Klennerová
- Reader: Martina Macháčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOMÁŠKOVÁ, Veronika. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků se službami Hotelu Niva}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2014. Available from: https://theses.cz/id/mgjl3v/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Analysis of student satisfaction with chosen facilities at two faculties of a university
Veronika Dobrovolná -
Vliv projektového prostředí na sdílení znalostí projektového týmu v projektově orientované IT společnosti Atos IT Solutions and services, s.r.o.
Filip Türkott