Marketing, logistika a Supply Chain Management – Bc. Simona Vaisová
Bc. Simona Vaisová
Diplomová práce
Marketing, logistika a Supply Chain Management
Marketing, logistics and Supply Chain Management
Abstract:
The goal of the submitted thesis: „Marketing, Logistics and Supply Chain Management“, is to merge two essential business functions, to which the common link is orientation on the customer, realizing his wishes, needs and opportunities and the effort to achieve his satisfaction and loyalty towards the company. This thesis aims to change the perspective of the company analyzed in the practical application …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práci „Marketing, logistika a Supply Chain Management“ je prepojenie dvoch základných podnikových funkcií, ktorých spoločným menovateľom je orientácia na zákazníka, poznávanie jeho prianí, potrieb i možností, snaha o dosahovanie jeho spokojnosti a lojality smerom k podniku. Cieľom je zmeniť pohlaď podniku analyzovaného v praktickej časti práce na zákazníka, s využitím relevantných …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/glocb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Kristína Babíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Strategic Analysis of Ørsted Company in the Danish Market
Egor Zubko -
Strategic Analysis of the company Universal Life in Cyprus
Konstantinos Evangelou -
Strategic Analysis of Huawei Technologies Group Co., Ltd in Chinese market
Sailing Chen -
An Economic Analysis of the Development of a Selected Company before and during the COVID-19 Crisis
Jakub Paterna -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Strategic Analysis of Emaar Properties UAE
Jennet Orazova -
Economic analysis of DEKONTA a.s.
Klára Trochová