Současný vrchol simulace reality v počítačovém herním průmyslu – Klára KOVAŘČÍKOVÁ
Klára KOVAŘČÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Současný vrchol simulace reality v počítačovém herním průmyslu
The current peak of reality simulation in the PC gaming industry
Abstract:
Tato práce zkoumá imerzivnost a realističnost ve videohrách a dva hlavní vybrané faktory, které toto ovlivňují - grafické vyjádření a technické zpracování fyziky - a jejich vzájemnou syntézu a využití ve dvou specifických hrách (Red Dead Redemption 2 a Blasphemous), kterými jsem se inspirovala při vytváření mého bakalářského projektu "Sledge".Abstract:
This thesis investigate the immersion and realism in video games and the two main chosen factors that influence this - graphic expression and technical processing of physics - and their mutual synthesis and use in two specific games (Red Dead Redemption 2 and Blasphemous), which inspired me when creating my bachelor project "Sledge".
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Denisa Jánská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOVAŘČÍKOVÁ, Klára. \textit{Současný vrchol simulace reality v počítačovém herním průmyslu}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Fine Arts and Music. 2023. Available from: https://theses.cz/id/mgnp3x/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOVAŘČÍKOVÁ, Klára. Současný vrchol simulace reality v počítačovém herním průmyslu. Ostrava, 2023. bakalářská práce (BcA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníUniversity of Ostrava
Faculty of Fine Arts and MusicBachelor programme / field:
Intermedial Arts / Animated Creation
Theses on a related topic
-
Analýza narativních postupů ve vybrané videohře - Red Dead Redemption 2
Jakub METELKA -
Integrace fyzikálního engine NVIDIA PhysX do systému VRECKO
Martin Pruška -
Vývoj herního enginu pro 2D plošinovou hru
David Konečný -
Hra Pinball s využitím knihovny Box2D
David Kratochvíl -
Fyzikální simulace ve 2D
Lukáš Sojka