Klára KOVAŘČÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Současný vrchol simulace reality v počítačovém herním průmyslu

The current peak of reality simulation in the PC gaming industry
Anotácia:
Tato práce zkoumá imerzivnost a realističnost ve videohrách a dva hlavní vybrané faktory, které toto ovlivňují - grafické vyjádření a technické zpracování fyziky - a jejich vzájemnou syntézu a využití ve dvou specifických hrách (Red Dead Redemption 2 a Blasphemous), kterými jsem se inspirovala při vytváření mého bakalářského projektu "Sledge".
Abstract:
This thesis investigate the immersion and realism in video games and the two main chosen factors that influence this - graphic expression and technical processing of physics - and their mutual synthesis and use in two specific games (Red Dead Redemption 2 and Blasphemous), which inspired me when creating my bachelor project "Sledge".
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Denisa Jánská

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOVAŘČÍKOVÁ, Klára. Současný vrchol simulace reality v počítačovém herním průmyslu. Ostrava, 2023. bakalářská práce (BcA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta umění

University of Ostrava

Faculty of Fine Arts and Music

Bachelor programme / odbor:
Intermedial Arts / Animated Creation